23 Eylül 2009

Subconscious of world

23 Eylül 2009
Bugün yine ilginç bi rüya gördüm;
Doğa koleji üniformasıyla beykent ayazağa kampüsündeyim.
Doğadan arkadaşları görüyorum.Sohbet filan ediyoruz sonra arkadaşlar bana, sınav yapılacağını söylüyolar.Herkes bir gün önceden kimlik bilgilerini kodlamış sınav kağıdına, ertesi gün sınavda zaman kaybetmesinler diye..
Ama ben bi önceki gün derse girmediğim için cevap kağıdıma kimlik bilgilerimi kodlamamışım.
Sonra birden, bizim evin bahçesinde görüyorum kendimi rektör elinde cevap kağıtlarıyla geliyor ve bana bi tane cevap kağıdı veriyor.Gelmeseydim boşuna zaman kaybedicektin diyor ve kimlik bilgilerimi kodluyorum.Sonra rektör öğrencileri bizim eve çağırmış burda sınav yapıcakmış.Birsürü kişi bizim alt kata doluşuyorlar ve sınav yapılıyor.Sınavın bitmesine yakın rektörün işi çıkıyor ve gitmesi gerekiyor.Banada cevap kağıtlarını sen toplarsın yarın odama bırakırsın diyor.Bende rektörün gitmesiyle yapamadığım soruları topladığım cevap kağıtlarına bakarak yapıyorum. Oh mis:D

Bu neye delalet lan o yeah.Rektör filan:D
Bilinçaltıma koyim.Fanteziye bak.

0 Adet Geveze: