14 Eylül 2009

Fazla ıslak bir gün

14 Eylül 2009

Add: Ağzımın 242345 metre açıldığına takılmayınız.İki eli havada 'piiiz' modunda takılan şahsiyet, orta parmağımı ısırdığı için surat ifademden de anlaşıldığı üzre gülmekle pöykürmek arası sıkışmış ve ikisinide yapamayıp 'aaaaaaaaaaah' modunda acı içinde kıvranmayı seçmiş olan kızıl saçlı kırmızı gözlüklü şahtiyet benim.
Evet o benim:D


Ter kokulu, tüm günü +bonus rock card'la yapılan fastfoot + bira + su üçlüsüyle tamamlayıp, seyyar wclerde boşaltım yapan, müziğin ritmiyle sabaha kadar dans eden ve gün aydınlanmaya başladığı zaman ise 1km yol yürüyüp kamp alanına varan, sarhoş kafayla 5-10 dakika çadırı bulma telaşesine giren, çadır bulma işleminden sonra çadırda uyuma teşebbüsü gösteren ancak gerçekleştiremeyen, sonraki günlerde gerçekleştirse bile öğleye kadar uyuyabilen. (Çadırın içinde kalmak sıcaktan malesef namümkün) Kalkıp sıcaktan bolca su+bira tükettiğimiz ve midemizin, günlerdir ne meyve ne de sebze sindirememiş, düzensiz ve eksik beslenmiş olmasına istinidaden isyanını 'goruldayarak' göstermiş olmasına (e haklı tabi ne vitamin alıyoruz ne bişey oda halsizlik yapıyo neticede) bile dayanan o yorgunlukla açbilaç tekrar festival alanına 1 km yürüyüp karın doyurma, ardından içkileri alıp sahneye doğru ilerleme enerjisine sahip varlıkları görmektesiniz.
Reader:Yürüyün be kim tutar sizi!! Rock n HERO.:D
Sadece anlatılanlarla yetinseniz de sıcak, ter, kir, içki ile bütünleşen pörsümüş insan modeli olmadığınız için şanslısınız diyebilirim.Nitekim kaçırdığınız şeylerin çok daha fazla olduğunu söyleyerek ettiğim motiveyi geri alma konusunda da birebir olduğumu söylemeden geçemiyeceğim.
Tazyikli suyla ferahlama imkanı bulan ben, olayı biraz abartıp barikattan eğilip önümdeki iriyarı görevliye seslendim.
'SU SUUUUUU '(çok acıklı lağn)
Oda hortumla, suya aç çiçekleri sulayan bahçivan edasıyla, ne kadar makbule geçtiğinin farkına varıp, olayın gazıyla sırıtmaktan ağzı 5 karış açık kalmış görevliye seslendi.Bayan görevli biraz yaklaşıp önce suyu püskürtmeyi tercih ettti.Kadının yaptığı bu atak bile saçlarımın ıslanmasına yetmişti (en çok stres yaşadığım nokta ise saç rengimin akacağı endişesi oldu, kızıl kullanmak zor bayanlar çok iyi bilir.. (add:Her duşda bir ton açılma kabasitesine sahip renk;kırmızı ve tonları)
'Yetmediiiiiiiiii!!!'
Diye bağırdım.
Ardından tekrar geldi ve 'Ey kafanı ıslatayım' dedi.
Dediğini tereddütsüz yapan ben, kızgın güneşin sıcaklığıyla kurumaya meyilli saçlarımı erkek arkadaşımın omuzlarına çıkarak bir o yana bir bu yana sallarken kendimi şampuan reklamlarında hissetmedim de değil :P
Aradan bi kaç şarkılık zaman geçti ve ben içkinin etkisiyle yine gaza gelip görevliye seslendim oda akabinde kadını benim olduğum istikamete yönlendirdi
Tekrar ıslat!!!!!!
Şeklinde istek gelince dayanamayıp o gazla üzerime tazyikli suyu doğrultan sadist görevlinin, basınçlı suyu sayesinde 5-6 sıra gerileyerek seyircilerin arasına girdim.Tutup beni öne doğru ittiler ve yerime gelmeyi o sayede başardım.Suyun üzerime gelmesiyle zaten insanlar bi dumur moduna girdiler bi tırsıp açıldılar kenara filan.
Medyadan arkadaşlara iyi malzeme çıkardığımı belirterek Rock n Coke heyecanını iyi yansıtan gençler arasında yer aldığımı düşünüyorum.
Görevlilerin arasındaki basın ekibide yaşanan bu küçük kaosa şahit oldu ve
Şak şak şak deklanşörler patladı filan sonra arkadan bi ses işittiğimi hatırlıyorum;
- Kadına küfür mü ettin naaptın:D
Olayın şokuyla kilot - sütyen kombinesi dahil üzerimde bulunan kumaş parçalarının her santimetre karesi sırılsıklam olsa da gülmekten yerlere yatan ben, içki ve müziğin eşliğinde dans edip 'güneş kurutsa bari' şeklinde iç geçirmelerimin üzerinde durmayıp kadim dostlarımın gazıyla görevli kadını tekrar çağırdım.
Kadın - Yeter artık zatüre olacaksın!
Demesine rağmen saçımı ıslat diretmelerime dayanamayıp son bir kez daha saçlarımı yıkadı
(o an aklımda, ne akmaya yüztutmuş bakır kızılı saçlarım ne de dağılmış yüz makyajım vardı)
Sadece gülme krizi yaşadım.
Cebimdeki kapaklı cep telefonumun ıslanarak mefta olduğunu çadırda soyunurken anlayan ben, geriye kalan son 2 günde aileme ve yakın çevreme ulaşamayacak resim & video çekemeyecek olmanın azabı içerisinde;
'Ulan .ıçtık yahu şöför arabayla gelicekti almaya, bu yorgunlukla yol mu çekilir' repliğine girmiş olsamda şöförsüz dönüşünde ayrı bi tad verdiğini belirtmek isterim.


Özledim lan.Bana atraksiyon lazım.
Add:Kusmak yok yola devam!:D



FESTİVAL ALANI VE BİZ:D

















































3 Adet Geveze:

Plesenta dedi ki...

'' Kusmak yok yola devam!:D ''

Yarılırım :D asgashsh

NoEngel dedi ki...

Merhabalar,
Sizi görmek ilginçti. Eğlenceli saatler geçirmişiniz.
Paylaşım için teşekkürler.

goѕнєnιt dedi ki...

Yazılarımdan haz almanız beni sevindirmedi değil..
Thanks for your comment*