22 Eylül 2009

Evim Evim Güzel Evim

22 Eylül 2009
Depreşen depresyonumun ekisiyle bütün bayramı yatakta uyuyarak geçirmeyi
planlasamda kadim dostum Elmas bütün planımı bozdu.Evime
baskın yaptı.Geceleri uyumayıp bütün geceyi cam tepesinde djarum içip, boğazdaki gemileri
seyrederek geçirdiğim için akşam üstü Elmas'ın sayesinde kalktım.
Kardeşine gidiceğini söyledi.Hemen hazırlan sende geliyorsun.Yat yat nereye
kadar anladık dss* tribindesin.

Bkz dss tribi:http://gshnt.blogspot.com/2009/09/hiclik-ifadesi-varsa-biraz-ondan-alaym.html

Ama normale dön artık!
Neyse gittik falan hoş sohbet muhabbet derken içmeyi planlayıp sabaha karşı açık tekel arama arayışına girsekte bulamayıp elimiz boş eve döndük.Kendimizi kretekle avuttuk.Orda kaldım.

Abi elmasın ne tatlı kuzeni varmış öyle dibim düştü yahu küçük olmasaymış iş çıkardı da:P

Yaşıtlarına acıyorum lan ben bile eriyip bittiysem liseli daha kendileri biraz daha büyüdükten sonra olabilir aslında ne olmuş kadın büyükse yani.Seda bacım kaç koca eskitti öyle.İdolümsün anam.[yalan]
add:Evim gibisi yok lan.valla bak.

0 Adet Geveze: