26 Eylül 2009

Manik depresif

26 Eylül 2009
Bugün psikiyatrımı değiştirdim.1 senedir majör depresif tanısıyla ilaç kullandım.. İyileştim ben, artık ilaç kullanmama gerek yok aşırı özgüven var ve aşırı pozitifim dedim.İstediğim herşeyi yapıyorum düşünmeden, sonrası ne olur demeden toplum kurallarını hiçe sayarak.. 1 senedir ilaç kullanıyorum ve artık bıktım dedim.Ben söylerken not aldı ve ardından Yeni doktorum daha önce tehşisi konulamayan bipolar bozukluğa sahip olduğumu söyledi.
Yani manik depresif.
Tedavinin ömür boyu sürebileceğini ve ilaçlara ömür boyu devam etmem gerekebileceğini söyledi. Büyük bir yıkım büyük bir hayal kırıklığı ile şoka girdim o an birşey düşünemedim.Ne hissediceğimi bilmiyordum.Sustum.Beyin loblarımda maniye yenilerek kargaşa halinde birbiriyle çarpışan ve savrulan kelimelerimi özgür bırakamadım.
İlaç verdi.Ve acilen babanla konuşmam gerek dedi, Babam tatilde sevgilisiyle dedim.Beni arasın ona manik depresif hakkında bilgi vermem gerek dedi.
Öf iyice hasta psikolojisine sokucak beni.Halbuki ben gayet iyiyim.Fazladan bi kaç çılgınlığın kimseye zararı olmaz diye düşünüyorum.Her neyse..
Arkadaştayım bugün eve gitmeyi düşünmüyorum.
Blog halkı siz siz olun akıl sağlığınızı koruyun.

0 Adet Geveze: