14 Eylül 2009

Döllenmiş yaratıcılık derlemelerimden seçmeler 2

14 Eylül 2009
Tanrı göz kırptı bana.
Evet gördüm!
Agnostik bedenim dondu kaldı bir anda.
Arkasında durduğum tüm düşüncelerin aslında hiç*likten ibaret olduğunu farkettim.
Tanrıyı gördüm.
Gülümsedi bana, 'Geçecek dedi hepsi son bulucak bi gün.
Benim yansımalarım bunlar beni hissetmen için verdim hepsini sana.
Değerler yükledim
Sevinçler verdim ve aldım.
Acı verdim.
Almadım.
Sevgi verdim sonra, gerçek ve yalan.
Kalp verdim ayırsın diye kapakçıklarında kirliyi ve temizi.
Alsın içine atardamardan sevgiyi dolaştırsın tüm vücudunda, içinde hisset beni istedim.'
'Ben sevgiyim' dedi Tanrı ve sonra devam etti
'Yalnızlık verdim.
Almadım.
Yalnız kal bana sığın diye..'
Yaptım ama değişen bişey olmadı,
Aynadaki suretim ve ben başka kimse yok etrafta.. dedim
Ve sonra sen somut değilsin ki, seninde yaşadığım sanrılardan ne farkın var?
Olmasını istedigim düşlerden?
Geçmişe baktığımda gördüğüm buhulu anılardan,
Hepsi soyut.
Hepsi beynimin içinde
Sende soyutsun
Yoksa sen herşey misin?dedim
Sustu.
Cevap veremedi.
Durdum.


Yarattıklarından mikrop aldım, akyuvarlar yenildi bu savaşa ve içimdeki sevgiyi hedef aldılar; Seni.
Perikardı deldiler vücudum antikör üretemedi, savaşamadı yarattıklarınla atamadı mikrobunu onların..
İçimdeki sen ölmek üzere şimdi. Son sahip olduğum sevgiyi de kaybetmek istemiyorum.
O Soyut sen'i...
Tanrım ruhlar aleminden ilaç gönder bana!

... Goshenit


3 Adet Geveze:

burak dedi ki...

hoş bir şiir olmuş insan okurken düşüncelere dalıp hak weriyır bazı şeylere mesela yalnızlık werdim yalnız kal bana sığın die bunu çok tuttum emeğine sağlık dewamlarıda olur umarım

Adsız dedi ki...

hoşş ..

szasasd dedi ki...

hahahah bu neyin kafası ya
şaka gibisin :D