13 Eylül 2009

Hiçlik ifadesi varsa biraz ondan alayım.

13 Eylül 2009
Always the worst way to start .



Because maybe u're gonna be the one that saved me and after all u did my wonderwall ..
add:didn't put name a relationship , didn't put name has been leave.




'''Still Running uphill swimming against the current i wish i weren't so fucked feels like im stuck lost in a sea of mediocrity slow down, u're thinking too much Where is your soul? u can't touch the way i play or tell me what to say u're in the way of all that i believe in .. '''



Sözleri iliklerime işlerken dudaklarım şarkı sözlerini mırıldanıyor ve Dss* bana doğru bakıyordu.Bi djarum yaktım.İçime bi nefes çekip arabanın camından üfledim.Ardından ona yaklaştım ve dudaklarına sigarayı tutuşturdum.Yanımda sevdiğim adamın bulunması yüzümdeki manasız sırıtma ifadesinin tek sebebiydi.Ama belli etmeme çabası içerisinde, narsist maskemi yüzüme takarak onla ilgilenmiyormuşum havası yaratmak için elimden geleni yapıyordum.



Klasik kız tripleri; kendini ağırdan satmak.



Tarabyaya geldik.Sitesinin önünde arabayı parketti.Laptop ve çantamı taşısın diye eline tutuşturdum.Bu niye bu kadar ağır dedi ve laptop çantasının içinde Olmega şişesinin olduğunu hatırlattım daha sonra asansöre binip evine girdik.Odasına girip toplu olmasına şaşırdığım yatağına oturdum.Annesi İstanbul dışında diye yemek hazırlamaya gelmiş olsamda hiç bir yemek yapmayı bilmiyor olmanın ezikliğiyle mutvağa girdim.Dolabın sebze ve kahvaltlık türüyle dolu olmasına rağmen bişey yapmayı bilmeyerek sordum.



Ben -Makarna yapayım mı?



Yumurta mı yapsam? şeklindeki sorularıma önce suratını ekşitti sonra güldü.Ardından bende güldüm.



Dss - İçmeye mi başlasak?



Ben - Aç karnına çarpmasa bari yemek mi spariş etsek?



Dss - Bugün bana sen yemek yapıcaktın dimi:D



Ben - Evinizde bişe yokmuş n'yapayım ben öyle her yemeği yapamam moduna girdim.Sonrada yemeğin ardından içkiye başlamak için biraz bekleniceği aklıma geldi ve yemek spariş işinden vazgeçtiğimi söyledim.



dss'nin yatağına oturdum.İçki koleksiyonları dikatimi çekti ve yanında duran LTD'ler.



Ah gitarcı sevgilim benim:D



Gelmeden önce bendeki mikrofonu getirip bestelerimize birer göz atarız teklifi sunsamda



hayır gerek yok bugün müzik yapmayacağız cevabı aklıma başka sorular getirmedi değil...



Bugün ne yapıcaz lan moduna girdim içimden:D



Yataktan kalkıp mutvağa gidip ne yapıyor diye kontrol etmek istedim.Tuzluğu alan ben limonları ona kestirip odaya getirttim.Yatağa oturdum.



Dss - Başla



Ben - Hayır sen



Dss - Aynı anda diyip uzlaşma taraftarı oldu.



ben ise kabul ettim.



Dss tuzu elinin üstüne döktü banada bir miktar serpti ve yaladıktan sonra shotladık ardından limonla içimizi ferahlattık.



İçim yanmaya başlamış tekila yarılanmıştı.Ardından hararet saçan dudaklarını dudaklarıma yaklaştırıp emmeye başladı.



Ayrıntıya girmicem:D



Şişe bitti.



Kustum.



Duşa girip çıktı.



Ardından evime bıraktı.



İşin garibi bu kadar atraksiyondan ve kusmuktan sonra ben nasıl oluyorda herşeyi hatırlıyorum?



Add:Normalde içip kussam unuturdum.Yaşadım da..

0 Adet Geveze: