20 Eylül 2009

Hiç bir penis hayat kadar sert değildir!

20 Eylül 2009
Bir fahişe sabaha karşı çok seksiymişim, öyle diyor

Gülüyoruz yalanına karşılıklı, anlayışlı

Dalgakıranlardaki banklarda çıkardı ayakkabılarını

Bak, dedi, köprü ışıkları siliyorlar yıldızları

Kazıyınca yaldızlarını, altlarındaki demir paslı

Ateşe vermeli onları ama

Her yerde yangın çıkışları..

Sordum, niye sattın diye yoksulluğunu?

Dedi, elimdeki sadece oydu.

Niye sattın vücudunu?

Daha mı kötü, dedi, satmaktan ruhumu?

Herkes, dedi, merak içinde

Ölümden sonra hayat var mı? diye

Boşuna düşünürler.

Sanki hayat varmış gibi ölümden önce

Sevdim seni ama bir şekilde,

Hüzün var diye belki gözlerinde

Eğer sever gibi sarılırsan da

Bu vücut sana bedava.

Aslında derdim; çok gençsin daha

20′yim dedi,

Ama ruhum tam 1000 yaşında!

Kayalar kesti ayaklarımı,

Yine de bir şey hissetmek güzel hala...

Bu dalgakıranda

Tek başıma bu vücutla fırlatıldım bu dünyaya

Aşk da basit, pişmanlık da,

Hayat hoyrat bu zamanda



Şahin kuşa, kuzgun leşe,

Ben değil bu dünya fahişe!


Korkum; çığlık atan adam gibi, tablodaki şakağımda ellerim



Hep kaçarken, tek kişilik dünyayı ben artık nasıl severim?

Anladım, senin kalbin birinde

Geceyle gündüz, o hep seninle

Sarıldı, ağladı saatlerce

O yine işe gitmeden önce

Aslında derdim; çok gençsin daha

20′yim, dedi

Ama ruhum tam 1000 yaşında!

Kayalar kesti ayaklarımı

Yine de bir şey hissetmek güzel hala

Bu dalgakıranda

Tek başıma bu vücutla fırlatıldım bu dünyaya

Aşk da basit, pişmanlık da, hayat hoyrat bu zamanda

Şahin kuşa, kuzgun leşe,

Ben değil bu dünya fahişe!

2 Adet Geveze:

Adsız dedi ki...

Fahişeler... Bu hayattan kovulmuş güzel insanlar, dışlanmışların boşvermişliği içerisinde yaşam telaşındalar. Hayat bir fahişenin bacakları arasında sızıp kalmaktan ibaret!

goѕнєnιt dedi ki...

Tanrının adaleti konusunda şüphe etmemi sağlayan somut kanıtlar.

Add:Tanrıyı zaten sevmezdim.