13 Eylül 2009

Have no friends not equal to yourself

13 Eylül 2009
Ne sizin ortamınızı bilir ne de sizin kapasitenizdedir.Arkadaşlıkta ortak paydada buluşmak önemli.Payınız fazla bile olsa aynı kategoride olmak her zaman artı puan kazandırır.Girdiğiniz ortamlarda sizi rezil değil, vezir yapabilecek statüde biriyle takılırsanız her zaman karlı çıkarsınız.
Payı fazla olan, eksik olana verecek ve eşitleneceksiniz.Bu paylaşım birbirinizin yeni şeyler öğrenmesine katkıda bulunacak.Ve her durumda karlı çıkan siz olacaksınız.Günümüzün emperyalist ilişkilerinde her ne kadar 'aldım verdim ben seni yendim' durumu söz konusu ise de fake emotion alışverişinde bulduğunuz ve her 'ortak payda' da nitelendirilen şahsiyetin real friendship vasıfları bulundurmadığı ve bu konuda dikatli olmanız gerektiğin önemle tayin etmek isterim.

Reader - E biz bunları zaten biliyoruz.
Author - Bazen bildiklerini gözardı edersin ve küçük hatırlarmalara ihtiyaç duyarsın işte bu o.
Reader - Yok benim hafızam kuvetlidir.Hatırlatmaya ihtiyaç duymam. bkz: Narsist okuyucu tipi.
Author - O zaman al sana benden aduket.

0 Adet Geveze: