26 Ekim 2009

Okumasanda olur.

26 Ekim 2009
Mani ilacımı içmeyeceğimi söylemiştim.
Kararlıydım, yaptım ama başarılı olamadım.
Kalp atışlarımın hızlanmasına nefes almada güçlük çekmeme ve el titremelerime daha fazla dayanamayacağıma karar verip dün gece 3 sularında lamictalim'i içtim.
İlacı geç içmenin bünyeyi sarstığına bugün bir kez daha şahit oldum.
Uyku ilacımı da geç içtiğim için, bugün gittiğim kafede salya sümük uyumuşum.
Orda çalışan elemanların dürtmesiyle uyandım.
Resmen ağızımın suları akmış böyle:D
Ben hiç bu biçim kana kana uyuduğumu hatırlamam:D
Bugün iğrençliğim hat saffadaydı.
Mazur görün.

6 Adet Geveze:

StummScream dedi ki...

Başlarken 1 hafta çarpar sonra geçer, ama bırakmaya gelince iş değişir bu tip ilaçların çoğu da maalesef ömür boyu he nereden biliyorum kullanmıyorum ama biliyorum boşver =))

Bazen ulan acep ben de mi kullansam şöyle iki mala bağlasam demiyor da değilim.

Seyyah dedi ki...

Bayılır gibi uyuyanlara nasıl imreniyorum bilemezsin.Bende bi gün deliksiz bi uyku uyuyabilecekmiyim diye merak ediyorum.Artık ilaçla mı olur ilaçsız mı o da kısmet...

leithygurumi dedi ki...

demiştin ya sen uyku yapar diye allahım o biçim bir uyku yaptı ömrüm boyunca hiç otobüste uyumamıştım ilaç yüzünden uyudum o da yetme gibi urağı kaçırdım son durakta şöfor uayndırdı eve giderken yine uyuyordum neredeyse zor açık tuttum gözlerimi.

goѕнєnιt dedi ki...

StummScream, evet malesef ömür boyu, ben iyileştim desemde doktor zorla sen hastasın diyor:D
Adamın msn adresini almayı düşünüyorum msndede terapi yapsın bana.Babamla kavga ettim moralim bozuk peh.
Seyyah hiç imrenme tavsiye etmem:D
Ya cat gibi otobüsü kaçırırsın yada benim gibi salyan akmış vaziyette garson tarafından uyandırılırsın:D
Cat, seni çok iyi anlıyorum biliyorsun.
Öptüm çok çok çok:D

StummScream dedi ki...

Sen iyileştin desende vücudun iyileşmediğine dair sinyal verebiliyor zaten bunun için doktora bile gerek yok =)

goѕнєnιt dedi ki...

Ruh halimi iyi hissediyorum.
Bence o ilacın sinyaller yoksunluk belirtileri, birden kesilmiyor o tip ilaçlar.
Evet yaptığım aptalcaydı:D