11 Ekim 2009

Sevmeyin beni.

11 Ekim 2009
Sevmeyin beni.
İğrencim yani.
Ben hep böyle dolaşırım pörtleterek gözlerimi.
Küçük çocuklar tırsar benden
O değil de her tarafımdan piercing fışkırdığı zaman harbi korkuyorlardı lan satanist bu diye
Az satanist damgası yemedim..

Rüyanıza gireyim ben.
Siz bahtsız bedevi,
Ben Çölde kutup ayısı
Nası fantazi ama:D
Ardından başka bir rüya görün
Sizde benim gibi gözlerinizi pörtletin.
Sonra gözleriniz yerinden çıksın.
Gözlerinizden kanlar fışkırırken acıdan kendinizi müdafa edemeyip can çekişirken uyanın
birde ne görün?
Altınıza işemişsiniz.
Sidik kokusuyla boğulup ölün.
Erkekseniz pipiniz mantar olsun.
Kadınsanız sonsuza dek regl görün.
'
'
Bi keresinde süt bardağından aldığım 3 yudum sonrasında dilimin üstüne katı bir fazlalık geldi bakmak için elime aldım ve sütte boğulmuş olan sineği gördüm.

Sonra proteindir diye tekrar ağızıma attım yuttum.

Yuh lan manyak mıyım.

Gittim dişlerimi 10 kere fırçaladım ve kendimi kusturmaya çalıştım.
Ama başarılı olamadım.
Malesef sinek aromalı sütü içmiştim ve dönüşü yoktu.
'
Zayıfımdır ben çok.
Bayan kotlarında en küçük beden ve badilerde hep sımol giyerim
El kadar belim var minicik .
Ve olduğum yaştan hep daha küçük zannedilirim.
Hiç bi zaman pantolon giydiğimde dışarıya fışkıran yağlarım olmadı lan:(
Bide psikotiğim ben cidden lafta değil yani bipolar bozukluk var bende.


İlkokulda son dersten beri çişimi tutan ben, arabadan inip eve girene kadar dayanan ama ayakkabı bağı engeline takılıp kapı önünde şır diye altıma kaçırmıştım.


Sonra kış ortasında denize girip millet montla gezerken biz sırılsıklam otobüse binip onlarca kişinin bakışları arasında kahkahalarımıza devam etmiştik.

Ama sonra o hafta ateşler içinde yatmış grip komasına girmiştim.O hafta okula gidememiştim.
Oh mis.

Arkadaşlarla içki kaçamağı yaptığımız bir gün eve dönerken kusmuştum :D hemde o gün içinde 3 kere filan ama midemi üşüttüğüm kanısına vardım sonra.
Çünkü ardından yine yatak döşek yattım.

Bi erkek arkadaşım bana yüzme öğretecek hesapta ayaklarım yerden kesildiği anda tırsıyor ve ona daha beter sarılıyorum.Sonunda nooluyo ikimizde boğulmanın eşiğinden dönüyoruz.

Barda sahne aldığım bi gün votkayı fazla kaçırıp araya 1 şarkı kala mikrofonu fırlatıp, sahneden zıplayıp tuvalete koşup kusmuştum.Benim ekipte enstrümantel bir şeyler çalıp durumu toparladı
Seyirci bir şey çakmadı.
[Olimposta beni o gün izleyen müşteriler üzgünüm ya.Şişede durduğu gibi durmuyor meret.]
add:ağzımla değil kıçımla içiyorum naapiyim:D

Vahşi köpeklerden çok korkarım.
Süs köpeklerine bayılırım.
Merdivenlerden nefret ederim.
Asansörlere bayılırım.
İlkokulda sınıfta osurmuştum bir keresinde çaktırmayıp bu koku kimden geliyo öff bayat yumurta gibi kokuyoo öfff kesin bu sıradan biri yapmıştır diye arka sıramda oturan hedefe en yakın olan kişileri gösterip hedefi şaşırtmıştım.
Otobüse, sitenin bahçesine, arkadaşımın evine kusmuşluğum oldu.

Bir keresinde, arkadaşımla kıçımızdan çıkan osuruğu yakıp füze moduna girmeye çalışırken kıçımız alev alıyordu .[Evde denemeyin]

Benim kuzenim küçükken annesinden balık istemiş.

Annesi baban alır akşam gelirken demiş.
Kuzende dayanamamış akvaryumundaki balığı almış ağızına atmış yemiş bildiğin.

Böyle bi kuzenim var.

Öğrendiğimde iki saat yarılmıştım.
Öyle yani.
Hede hödö hedö höde
Velhasılıkelam demir ıslanmaz deli uslanmaz.









3 Adet Geveze:

Adsız dedi ki...

Hayır iğrenç değilsin.
Ve biz ölürsek bloglarını kim takip edecek.
Çok ağır bi sövüş oldu bu
Pipim mantar olmasın ya:D
Kusma olayına gelecek olursak bünyen zayıfya ondan etkileniyor olabilirsin..
Osurma olayına koptum:D
Çiğ balık olayınada:D

goѕнєnιt dedi ki...

Bir yazıyı hiç bu kadar benimsememiştim.
Evet bu yazı çok benimsi oldu.
Add:Benimsi?
Doğal, kompleksiz, içten, samimi
çok realist.
Add:Arada bi sövüşüm tutar benim Maksat kendimden soğutmak, o yüzden sövüyorum..

gzmy dedi ki...

çok güzel bi yazı ya çoğu yerinde güldüm çoğu yerinde gülümsedim çoğu yerinde üzüldüm kısacası sen.