11 Ekim 2009

Kampüs Yolunda

11 Ekim 2009
Geçen gün Maçka'ya kampüse giderken, köprüde kadının biri frenden ayağını çekip gaz pedalına geç bastığı için her kalkışında araba geri kayıyor ve öyle ilerliyor.
Trafik yoğun dur kalk, dur kalk yaptığımız içinde kadının her seferinde arabayı geri kaydırdığına şahit oluyorum.
Derken bir motorsiklet serit değiştirmek için arabanın arkasından geçmeye çalışıyor ve güm.Kadın yine arabayı kaydırdığı için motorun kıçına doğru çarpıyor.Adam sarsılıyor ama düşmüyor.
Ulan kadın el freni kullan bari!
Ve biz tam 3 saat evet yanlış okumadın TAM 3 saatte köprü trafiğinden çıkmayı beklemiş bulunup o sabrı verdiği için tanrıya bir kez daha sükrediyor ve her eline 10 -15 milyar geçen orta sınıf vatandaşın 2 el araba alıp trafiği işgal eden sürücülerine bir kez daha küfrediyorum.
Arabalar şahsi 1 kişi için yol işgal ediliyor
Yahu toplu taşıma araçlarını kullansnız olmaz mı?
Jip sahipleri, yok ben toplu taşıma araçlarına binip seviyemi düşüremem diyorsanız size jip konforunda özel araçlar yaptırılır.Bilet fiyatlarıda pahalı olur böylece hiyerarşik düzenin yine üst kısmında olup yine ego tatmini yapmaya devam edersiniz.
Böylece trafikte işgal edilen yer sayısında büyük bir azalma yaşanır ve gitmek istediğimiz güzergaha 3 saat değilde 20 dakikada ulaşmış oluruz.
Hayali bile güzel değil mi?

Neyse köprüden çıktım Nişantaşı istikametinde ilerlerken yine trafik! sebebiyle durmak zorunda olduğum için yoldan geçen insanları gözlemleyip hareket yürüyüş ve tavırlarından insanları tahlil etmeye çalışırken gözüme 2 adam ilişti.
Adamlar sokak ortasında kulak kıllarını çakmakla yakıyolar.
Ulan tam 2 saat yarıldım:D
Ardından ben trafikte yine beklerken adamların yürüyerek beni geçtiğine şahit olunca şu kanıya vardım.
İstanbul'da yürüyerek istediğin istikamete daha çabuk ulaşırsın.
Add:Tanrı bize sağlam bacak kasları nasip etsin amin.

4 Adet Geveze:

leithygurumi dedi ki...

allahtan izmirde kolay kola trafik tıknamıyor yoksa hiç çekinmez bisikletle çevre yolu macerasına cıkardım ordada halim nice olurdu gari bilmiyorum. bu arada kulak kıllarını yakanlarda uyyhh saçlarını yakarlarsa ne bok yiyecekler bee ne cesaret.

goѕнєnιt dedi ki...

Kafaları kıyaktı sanırım.Esrarkeşlere benziyorlardı.
Sırayla birbirlerinin kulak kıllarını yaktılar.:D
Erkekler yaktırıyor biliyorum ama ilk defa canlı şahit oldum bu duruma:D

VodviL dedi ki...

istanbuldan tiskiniyorum. (tiskinmek>4.tiksinmek)

goѕнєnιt dedi ki...

Sevdiğim kadar nefret ediyorum
bir negatif bir pozitifi götürmüş.
Geriye nötr kalmış.İşte benimkide o hesap.