4 Ekim 2009

FuckBuddy

4 Ekim 2009

No call the day after that.
Spending the night is optional
''we wanna take this and add that but this cannot be disturbed''


Sevgi açlığı duyan kadın aşık olduğu adamla yatarken fuckbuddy sıfatını kendine yakıştıramayıp şu soruyu sormaktan kendini alıkoyamaz.
do u love me?
Ve şu cevabı alır
yeah
that instant

Koşulsuz kredi vermek gibi birşey bu.

Bütün sabah şımarıklıklarından, regl duygusallığından, el ele kahvaltılara gitme zahmetlerinden, mum ışığında romantik yemek isteklerinden, ilk tanışma, ilk buluşma, ilk sevişme hediyelerinden, '' sen bana destek olmuyorsun hiç...'', triplerinden uzak, nerde ve kimle olduğunuzun çok fazla üzerinde durulmayan bir ilişki türüdür.


Kadın sever, çoğu kadın sabahları uyanmak ister akşamında içine aldığı adamla, gülümseyebilmek ona.
Çoğu kadın içerden gelen kızarmış ekmek kokusuyla bir daha sevişmek ister portakal suyu tazeliğinde.
Islak sokaklar ister, soğuk ellerini ısıtmak daha büyük daha sıcak ellerde, yürümek ister, durup sarılmak, pamuk helva, kaçamak öpüşler yaşlıların ortasında.
Belki battaniye altında uyur uyanık filmler ister...

Karnının okşanmasını ister ağrıdığında, evde ped kalmadığında gecenin bir vakti sokağa fırlayan adam ister, pedin yanında çiçek.
Annesiyle kavgasını, arkadaşlarının dırdırını anlatmak ve kızdıklarına küfredebileceği bir omuz ister.
Ağladığında, göğüslerini avuçlayan o ellerden mendil ister.

Kıskanılmak ve rahat rahat arkadaşlarıyla erkeğini konuşabilmek ister, duygularını yansıtabilmek gözlerinden.

Oysa her şeyin vitamini kabuğunda değildir.

Adam korkaksa, zayıfsa ve güveni yoksa elindeki güçlere, yalnızsa, adam kadının istediklerini kadının istediği yoğunlukta istemiyorsa fakat kadın adamı isteklerinden daha çok isterse,adamla kadın sır gibi sığ ve karanlık denizlerde kaybolmaya başlarlar.

Hiç şüphesiz aşıktırlar birbirlerine, hangi adam aşık olmaz ki böyle bir kadına.
Yatakta çırılçıplak hayaller kurulur ''şöyle olsaydı keşke...'' ile başlayan.

İlişki biraz daha uzatılır kadın için.Hiç bir sevişme aynı değildir bir öncekiyle, ya daha yoğun, ya daha sert, ya daha başarısız, ya da daha kırılgan.

Türlü bahaneler hep hazırdır ilişkiyi başka bir yola sokmamak adına, büyük problemler, olmayacak, olmuyor türü sorunlar. Hayat içinde, yaşamsal anlamda tanımazlar birbirlerini, yatakta cümlelerle paylaşılmış karakterler vardır sadece.
Bir restoranda adamın üstüne garson bol kıymalı bir tabak lazanya dökse, adamın nasıl bir tepki vereceğini bilmiyordur kadın.
Sağ kolunu yukarıya kaldırdığında sol memesinin altını öpeceğini biliyordur ama adamın.
Onu koruyabileceğini varsayıyor hatta hissediyor ama bilmiyordur.
Gerçi neyden koruyabilir ki, sert bir yastıktan mı yoksa kaşındıran bir yorgandan mı?
Çalan saatin alarmından korur ancak ve bindirdiği taksinin evine ekmek götürmeye çalışan şoföründen.

Oysa her şeyin vitamini kabuğunda değildir.

Adam onlarca kadını harcar, kadın hayatını.
Kaç masum bakışı öldürmüştür kadın aklındaki adam yüzünden.
Özgürlüktür kadının içindeki yıllar boyu sıkışan boşluk, adam bu özgürlük boşluğunu avcuyla doldurduğu için bilinçaltına dokunur kadının.
Net görülebilen ve hep güvenilen adam olur.Hayat ziyadesiyle boktandır.
Bazı zamanlar ilişki devinimini kaybettiğinde biraz yüreklenir adam.
''seviyorum!'' der, ''aşığım...'' ''sürünüyorum...'' der '' Ben böyle mutlu muyum sanıyorsun...'' diye göz yaşlarına karıştırır bazı orgazmlarını.

Böyle zamanlarda yalnızlığına biraz daha sokulur ve daha güçsüz bulur kendisini.Kadın bunu hissettiğinde daha çok kollarının arasına sarmak ve kollamak ister adamı, tamir etmek, onarmak.
Kendi yaraları geçer onu onarırken.Hayat ziyadesiyle boktandır.Bu adam ve kadın bir fincan hatrı artırılmış kahve tadında ve kahve falı yalanında yeniden sır gibi sığ ve karanlık denizlerde salınırlar.
Önemli bir ruh kirliligi yaratir.Kişinin en dipte oldugu zamanlarda, kendisinden nefret etmek istediginde, günlük hayatta aşağıladiği, nefret edilesi kişilerle birlikte olarak bir nevi kendisinden intikam alma bicimidir.


Cinselliği yaşayabileceği partnerler bulmak konusunda sıkıntı yaşayan erkek kendisinden hoşlanan "kolay lokma" statüsünde bir kadın bulduğu zaman ona bu sıfatı layık görür; gözden ırak tutup, geleceğe dair umut vermeden ihtiyaç duydukça mastürbasyon malzemesi olarak kullanır.

Kadınlar onlar için havanın hoş olduğunu iddia etseler de böyle bir ilişki biçimini doğal şartlarda benimsemezler.Erkek kadının da onunla aynı şekilde hissettiğine inanmak istediği için inanır.

Kadınlar inkar etseler de deli gibi aşık oldukları erkeklerle; sırf onlara yakın olmak / onları kaybetmemek için ve -farkında olmasalar da- "bir gün beni sevecek" umudu taşıdıklarından böyle bir sosyal pozisyonda olmaya tahammül ederler.

Eğer erkekseniz ve "sevgilim" demeye utandığınız bir kadının duygularıyla ve hayatıyla, otuzbirden birazcık daha zevkli bir mastürbasyon için oynamak sizi rahatsız etmiyorsa; gidin bir psikoloğa görünün derim.

Dostluk aşktan çok daha üzücüdür; çünkü daha uzun sürer." demiş wilde. Öyleyse yarın taraflardan biri ciddi bir ilişkiye başlayınca birbirlerini görmeye tahammül edebilecek mi?Taraflardan biri ötekini gerçekten hiç sahiplenmiyor mu?
Siz buna gerçekten inanıyor musunuz?

Ayrıca; artık çok nadiren sohbet ettiğiniz, birbirinizi anlamaya çaba göstermediğiniz, ruhsal açıdan kendinizi başkalarına yakın hissettiğiniz, başkalarıyla eğlendiğiniz, başkalarıyla vakit geçirdiğiniz, sizle olan bağı manevi olarak sona ermiş, cinsel boyutu devam eden ama yine de adına sevgili dediğiniz, çevrenize de öyle tanıttığınız, kendinize de böyle kabul ettirmeye çalıştığınız kişinin zamanla dönüşmesinin kaçınılmaz olacağı nesnede fuckbuddy sınıfına girer bence.

Add:Söz konusu ilişki, ilişkideki adamın korkaklığı sonucunda ortaya çıkmıştır.Ama onlarca kadın boğulur arkalarında, koca bir ömür çürütülür.



Adı konulmamış bir ilişkiden, adı konulmamış bir ayrılık.
Metropol yaşamı için marjinaliikten giderek norma dönüşen ilişki biçimi.


'
iyi mi kötü mü ?
'

Sadece mide meselesi
'
Evet midem kaldırdı.

21 Adet Geveze:

VodviL dedi ki...

yazının sonuna geldiğimde başını unuttum,

aklımda şey kaldı; cidden gece bakkal aramak normal de çiçek de isteyenler var mı gerçekten yanında

leithygurumi dedi ki...

uyhhh yavaş yavaş okudum hazmı zor bunun bana yaw

goѕнєnιt dedi ki...

Çoğu şeyi kabullenmek banada zor geldi kedi.
Sen okudun, ben yaşadım.

goѕнєnιt dedi ki...

Vodvil, dağınık paragraflarda anlatmak istediğim tema aynı aslında.Fazla uzun olabilir belki karışık gelebilir sana ya da konudan konuya atlayabilirim, manik depresifim çünkü.


Neden olmasın.Kadınlar aşık olduğu adamdan ilgi bekler, kalplerinin okşanmasını ister küçük dokunuşlarla.Kadın fazla birşey beklemez aslında..
Gerçekten aşıksa, aşık olduğu adamın küçük jestleri bile yeter kadına...

Prometheus dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
VodviL dedi ki...

kadın-erkek ilişkilerinde kadın budur, bunu ister nokta, erkek de şudur, şunu ister nokta. böyle denince çok aptal hissediyorum kendimi, sadece şumuyum ulan onlarda bumu e o zaman niye bu kadar fazla kelime var, oluyorum. o nidenle promethusa katıla katıla gülecem sadece, katılamıyacam.

nanik depresif ne demek xD

Prometheus dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
goѕнєnιt dedi ki...

İkili ilişkileri 'Aldım verdim ben seni yendim' boyutunda bakmasan ne demek istediğimi çok iyi anlayacaksın aslında.
Biz yaratılışımız gereği çeşitli duygularla bezenmişiz ki toplumsal varlıklarız.
Senin dediğin gibi olsaydı eğer herkes bireysel yaşardı, sevgi alma sevgi verme ihtiyacı olmaz, içgüdüsel kargaşalarla boğuşmak zorunda kalmazlardı.
Herkes egosunu okşayacak insana muhtaçtır.Herkes sevildiğini, sahiplendiğini bilmek ister.Herkes değerli olduğunu hissetmek ister.
Biraz materyalist olalım.
Genelleme yapman yanlış antitez üretebilecek çok fazla örnek sunabilirim sana.
Dişiler bir işe yaramaz düşüncene karşılık dişiler aslında çok işe yararlar.
Feminist yaklaşmayacağım olaya.Sevgi dairesinin yarıçapını oluşturur.Diğer yapısınıda erkekler..
Evet erkeklerinde işe yaradığı noktalar var.
Karşı tarafa değer verdiğini belli etmek seni komaya sokuyorsa o senin sorunun.
Zira herkes içgüdüsel olarak duygularını paylaşmaya kodlanmıştır.Sadece sevgi almak değil sevgi vermekte ister insan.
Bu karşı cins olur ya da herhangi bir şey.
İlgi göstermek neden aptallık olsun ki.
Senin duyguların yok mu?
Sanırım zıtlaştığımız nokta bu seninle.
Baksana ben sahte ilişkilerde laf olsun diye sırf şımarıklık olsun diye ve egoları tavan yapsın diye beklenen ve gösterilen ilgiden bahsetmiyorum ben Gerçek Aşktan bahsediyorum.
'Bir erkeğin hayatının mahvolması için sadece bir kadını hayatına sokması yeter.'
Neden çünkü kadın ilgi ister değil mi? Ve ilgi göstermek çok zor sizin için çünkü sizin duygularınız yok.!?.
Duygunu belli edemiyorsun çünkü kuyruk acın var.
İlgi göstermeye korkuyorsun
Karşı cinsi işe yaramaz sıfatına koymanda bu yüzden.
Bende darbe yedim ama tüm erkekleri işe yaramaz sıfatına koymayacak kadar olgunum.
Yorumun düşüncen için teşekkürler..

Prometheus dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
goѕнєnιt dedi ki...

Düşündüklerinle yaptıkların birbiriyle çelişiyorlar.
Düşündüğün gibi olamıyorsun çünkü toplum baskısı ve dışlanma korkusu seni diğerleri gibi olmaya itiyor.
Prometheus.
Her ne kadar düşüncenle 'Ben farklıyım' desende, bu toplumda yaşamanın bazı zorunlulukları oluyor insan ilişkilerinde bazı sıradanlıkları yapmak boğabiliyor insanı belki.
Sen farklı düşünsende diğerleri aynı olduğu için farkını uygulamaya geçiremiyorsun.
Çünkü kabul et sende yalnız kalmaktan korkuyorsun.
Senin yaşadığın çelişkileri yaşadım bende sahte geldi herşey çoğu zaman.
Ama hayat adaptasyonu öğretti.
Eğer öğretmeseydi barınamazdım ki bu lanet toplumda.
Belki zamanla sende öğreniceksin.
Malesef yapman gereken bazı ritualler olduğunu.
Oyundan atılmamak için benzemek zorunda olduğunu.
Sadece insan ilişkileri böyle malesef değiştirmeye çalışsanda kalıplaşmış normlar var ve uymak zorundasın.
Ayrıca bu söylediklerim için beni koyun süründeki hayvancıklardan sanma.
Savaşmaktan yoruldum ve kabullendim.
Bu 2. yorumun içindi.
Sevgiler.

Prometheus dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
goѕнєnιt dedi ki...

İlaçlarla verdiğim pozu görüp yorumunu kaldırman fazla saygısızca.
Saygı göstermek KABULLENMEK değildir.İçimdeki o saf duyguları kaybetmemiş olmamı küçük bir kızın davranışları olarak algılaman senin tamamen duygu yoksunu oluğunu gösterir.Birilerininin hala bişeyleri kaybetmemiş olması mı zoruna giden?
Baksana daha önceki yorumunda farklıyım demiştin aslında sadece palavrasın.Şuan yaptıgında cakasatmak.
Bi psikoloğa görün bnce.Blogum dejarj olma yeri değil.Duygu patlamalarına hedef olarak başkalarını seç.

Prometheus dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
goѕнєnιt dedi ki...

Özür dilemek pişman olmayı barındırır içinde.
Bence hissedemediğin şeyleri boş yere sarfetme.
Kelime israfı.
Zaman kaybı oldun bana
İyi geceler.

Adsız dedi ki...

Prometheheus sorunlusun bence
Yazılarını silmen çok malca olmuş.
Neden korkuyorsun ki
İnsanlar tartışabilirde
Yorumunu kaldırman korkakça

sake dedi ki...

hmm resmen huzursuz oldum okuyunca. (çünkü doğru.)

bi de friend with benefits kurumunu ele alan yazı yazsaymışsın ölecektim herhalde.

goѕнєnιt dedi ki...

Yazacak şeylerimin olması için, bir şeyler yaşamam ve deneyim sahibi olmam gerek, olurda bir gün yaşarsam, işte o zaman ölebilirsin (:

Coup De Foudre dedi ki...

Bu yazı kime ait?

ARIYA dedi ki...

Fena durumdur yazı net yorumlardan birşey anlamadım.Fuck buddy?Yaşayan inanın bunun adını bile bilmiyor.tam dört senedir sürdürdüğüm ilişkinin adını yeni öğrendim türkçe söyleyince çok ucuz geldiği için belkide ingilizce:))

ARIYA dedi ki...

Yazılanlara sonuna kadar katılıyorum kafayı yiyerek düşünerek katlanamayarak gidiyorum ona.Sevildiğini biliyor bilemiyorum hakkımda ne düşünüyor.Bundan 3 yıl önce onu daha çok tanımak istediğimi söyledim sıcak bakmadı.İLK gördüğümde eşim olmalı dediğim adam meğer yatak arkadaşı yapacakmış beni tam bir trajedi...Gitme kızım dedim her defasında kendime ama ayda bir görüştüğümüzden her defasında farklı özlemlerle gittim.O gün bunu yaptı şu gün şunu hep umut ettim.En akıllı sandığınız kadın bile sevince aptallaşıyor muşş.Bana yemek yapar bazen kalmamı ister bazen sarılıp uyuruz bazen hayallerinden bahseder unutamadığı birini anlatır bazen sabah kahvaltı hazırlar kahvaltımı yaparım kahve yapayım der o gitme fasıllarını uzatır da uzatır o kadarki gitmemi istemiyo beni seviyo sanıyorum.Ama yok 4 senedir olayımız bu.Kimse garipsemesin ben bunu garipseyenlerden biriydim.Oha derdim yatıcam kalkıcam aramak sormak yok yuh derdim.Kullanıldığımın farkındayım bitsin diyorum bitmiyor gitsin evlensin bile istiyorum yok o bile çok sanki bana kafayı yemek üzereyim bu adam bana bu işkenceyi gerçekten 4 senedir sadece seks için mi yapıyorrrr

Adsız dedi ki...

Bu yazı ekşi sözlükten alıntıdır.
Gerçek yazarı ekşi sözlük yazarı olan coup de foudre'dir.
Siz de diğer bloggerlar gibi bunu belirtmeliydiniz.
Çok ayıp!
Hırsızsınız ve bunun için size dava açılacak.