3 Ekim 2009

hı hı

3 Ekim 2009
im:Size bişey diyeyim mi?
Reader:Evet
im:Doğum kontrol hapları kilo aldırmıyor.
Reader:oo süper.
im:Bide düzenli kullanmaya alışsam:/

18 Adet Geveze:

leithygurumi dedi ki...

deneme bir iki deneylim bir bakalım olmuşmu

leithygurumi dedi ki...

olmuş olmuş :D

goѕнєnιt dedi ki...

Oh beD: bende üzülüyordum kimse yorum yazmıyor bana diye:D

leithygurumi dedi ki...

artık yorum yazılır:D

goѕнєnιt dedi ki...

Umarım:D Okuyucum beni yanıltmaz kedicim:D
Bu arada sağol cidden yoksa ben öle kendi kendime yazıp kendi kendime yorumlayacaktım yazılarımı:D çok ezikce :D
Sonra krize giricektim kimseee benii yorumlamıyo lan die:D Sonra o aşağıda görmüş olduğun fotolar varya aynı o moda girip gebercektim:O

leithygurumi dedi ki...

ya geberme meberme deme ya yalnızlıktan pohh gibi hissediyorum sabahtan beri sivilce bakıyorum aynada olmayan sivilcelerime hemde lan diyorum kimse suratına bakmıyor sıctın sen sonrada ota boka aglamaya baslıyorum :Sanormalim galiba

goѕнєnιt dedi ki...

Dostum normal olan biri var mı ki? desem çok klişe bir laf etmiş olur muyum çelişkisine giriyor ve umursamayıp seni rahatlatma çabası içersinde kendimden örnek vermek istiyorum.
Ona bakarsan bende manik depresifim.
naaaber :D ahgwha

leithygurumi dedi ki...

ilaçlarla çekildiğin foton var ve vbi yazında bu ilaçlar beni bilmem ne yapıyor falan yazmısın yorum onlara yazcektim yazamadım yawss nasıl ulaşcem ben bu kıza dedim ilk basta maille ulasayım dedim benim pc puştun önde gideni ne zaman maile bassam dondu reset attım baktım bana yorum yazdın bissmillah dedim yaz oraya belki okur ki okudun sevindirik oldum :D

goѕнєnιt dedi ki...

Dostum bana malum oluyo herşey:D
Dünya enerjiden ibaret o yea.
Bak düşündün ve biz bi şekilde irtibata geçtik.
İste Odaklan ve Olsun.
Bu aralar kuantum fiziğine taktmış durumdayım:D

leithygurumi dedi ki...

matematik kıçıma kol gibi girmişken zor bea o fizik mizik bana evren dötümde patlar benim ona da bi el atarsam

goѕнєnιt dedi ki...

ilginçsin dostum:D
Haha bırak evrenin sıcak suyu aksın içine:D

goѕнєnιt dedi ki...

İnce espirim ağır kaçmamıştır umarım:D

leithygurumi dedi ki...

yok be en son yapacagım iş alınmak kırılmak reelde yetiyor o saçmalıklar zatenn xD

goѕнєnιt dedi ki...

Öyle ya bide en ufacık şeye burun kıvıranlar yok mu onlar çileden çıkartıyorlar.
Kampüs hayatı yordu beni.
Aslında yoran kampüs değil insanları.
Aslında insanlardan kastım her boka alınan ya da arkadan iş çeviren şahsiyetler.
Yüzdeye vurucak ve cinsiyet kategorisinde sınıflandıracak olursak kızlarda bu oran daha fazla.O yüzden erkeklerle takılmayı tercih ederdim
Taki onların gerçek yüzlerini görene kadar..
Kanka ayağı taslayıp, cinsellikten tut her boku konuşan, aldığı lafları o günkü gündemlerine malzeme yapıp, hemcinsleriyle arkadan; 'aa bak bu kız biriyle yatmış lan orsb bu ya da oğlum bak bu kız bakire şeklinde çekiştirmelerine şahit olduğum erkek ırkının dostluğunada ihtiyacım olmadığına kanaat getirdim.
Bende artık hayvanlarla iletşim kurmaya karar verdim:D eve 2425243 tane kedi almayı onlarla kendimi avutmayı planlıyorum:D

leithygurumi dedi ki...

o durum bende de vardı üniye ilk ayak bastım böle herkesle ıvık cıvık oo naber kanka tadındaydım sonra sonra kızlardan bir hayli sogudum, arkadan iş ceviren mi arasın sadece canı sıkılınca yada boynu zyiyince mi arayan ararsın dedim olmaz böle hatunlara yol verdim, sonra uzunca bi süre erkeklerle takıldım arkadas ayagına el altında tutalım hesabı
yapanlarından hatunlarını kıskandırmak için kullananlarına kadarına denk geldim sonra da aman beee yalnızım kimsenin kahrını cekmiyorum hiç olmazsa dedim :D

not: senin bu yazının yorumları da yazıyla süper alakasız oldu xD

goѕнєnιt dedi ki...

Önce nerdesin ya gözüm pc ekranlarında kaldı diyerek konuya giriş yapmak istiyorum
Notun çok mantıklı hadi konuya dönelim:D
1 aydır kullanıyorum kilo almadım :D hala 0 bende takılıyorum yahu:D
Belki yarar dedim ama ı ıh:D

goѕнєnιt dedi ki...

0 bende ne ya:D
0 beden olcak o:D
Bazen yazma özürllüğüm tutuyorda...

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.