19 Ekim 2009

Biri yerime solfej derslerine gidebilir mi?

19 Ekim 2009
Boğazlarım berbat.
Hastahaneye gittim.
Domuz gribi olabilir ihtimaliyle önce kan aldılar, sonra röntgen çektiler sinüs boşlukarım tıkanmış mı diye.
Kan alırken acımadı dersem yalan olur.
Hemoglobin testimde bazı değerlerimde boktan çıkmış.
Zaten kansızlıkta vardı bende bir sürü ilaçla eve geldim.
He bide Lamictal'im bitmişti.
Psikiyatrımı aradım.
'Gribim ben ancak bir kaç gün sonra size gelebilirim, ilaçları alayım mı ben muayene etmediniz ama devam edeyim mi aynı dozlara?' dedim.
'Evet sende bipolar bozukluk var ilaçlarını kesinlikle aksatmaman gerekiyor.Bir kaç gün sonra gel ayar çekeriz dozlarla ilgili' dedi.
Ömür boyu ilaç.
ÖF.
Lityum alıyorum sabah akşam..
İçimde lityum ağacı çıkacak.
Neden iki uçlu duygu durumlarında gidip geliyorum?
Neden böyleyim?
Yaratıcı enerji (sizin tabirinizle allah) neden iyiler kötülerden ders alsın amacıyla birini sağlıklı birini sağlıksız yaratırken, sağlıksız olan neden ben oluyorum?
Neden iyi taraftaki ben olmuyorum ve başkalarından ibret almıyorum.
Bana lisede din derslerinde öğretilen şey şuydu;
Sağlıklı olanlar ibret alsın diye sakatları yaratır allah.
Sizin mantığınızla bakarsak ben niye akıl hastasıyım?
Aptal tanrınız neden beni başka mahluklar ders alsınlar diye piyon olarak kullandı?
Tanrının canı ister yağmur yağar, canı ister insanlar kaza yapar, canı ister adam öldürür.
Bu ne lan o zaman biz kuklayız ve tanrı bizi elleriyle bir o yana bir bu yana sallıyor bazen fırlatıyor, bazen yükseğe çıkartıyor.
Ve o zaman dinlerde anlatılan tanrı merhametlidir ibareside koskoca bir yalandan ibaret.
Bu mu lan adalet!
Bu mu merhamet!
Keyfine göre oynuyo bizle.
Benim tanrım(Yaratıcı enerjim)bu kadar adaletsiz olamaz, bu kadar sadist olamaz, insanların kendi seçemedikleri hayatı kendi seçemedikleri koşullarda yaşamalarını sağlayıp bu yolda hata yapanları yargılayamaz.
Örnek verecek olursam, adam sabancının ya da koçun oğlu olarak doğmuş olsaydı kolejlerde büyüyecek yurt dışlarına master yapmaya gidicek bir kaç dil bilecek altında arabası yatı katı olacak.
Ama bir dilencinin oğlu olarak doğmuş olsaydı.Belki hırsızlık yapacak belki adam dolandıracak belki dilenecekti.
Kendi seçemediğimiz bir hayatta yaptıklarımızı kimse sorgulayamaz.
Bence öbür dünya denilen bir şey yok.
Herkes ettiğini burda buluyor.
Benim tanrım sadist değil.
İnsanları çıkmaza sokup bir şeyleri yapmaya zorlayıp yaptıkdan sonrada keyif sigarasını yakıp (orgazm olmuş bir insan edasıyla)
Pis pis sırıtarak cehennem denilen saçmalığa atmaz.
Hem okullarda neden zorunlu din dersleri var?
Hadi dini geçtim neden sadece islam dini?
Neden diğer dinleride öğrenmiyoruz?
Nerde inanç özgürlüğü?
Okullarda daha ham olan beyinleri zehirliyorlar.
Ayrıca kimlikte daha biz doğmadan belirlenmiş olan din hanesinede karşıyım.
Hani lan özgürlük?
Adamlar biz doğmadan nasıl yaşayacağımıza karar vermişler bile.
Güyya laik bir ülkede yaşıyoruz.
Öf sinirlendim şimdi.
Bak daha çooook tez üretebilirim sana ey müslüman insan hiç bulaşma yani.Göt gibi kalırsın.
Bu söylediklerimi kabullenmek zorunda değilsin.Ama saygı duymak ZORUNDASIN!
Senin inancın sana benim inancım bana.
Zorundasını gözüne soktum dikat ettiysen..
Yetmediyse götünede sokabilirim.
İnanmıyorum lan var mı!
Deist'im ben.
Bazı salaklar msnde ben deistim yazınca msn diliyle yazdığımı zannedip
Ne oldu da değiştin ? diye sormuşlardı.
Değişmedim lan.
Deistim ben deist.
O ne lan.
Dine inanmıyorum yani
Anladım.
Ok by.
Tanrınız böyle düşünenlerin beynini terkoz suyla yıkasında bari bir işe yarasın..
Dünyadaki moronlar temizlensin derneği açıcam.
İlk hedefimiz akp ileriiiiiiiiii!
Add:Domuz gribi değilmişim.

2 Adet Geveze:

leithygurumi dedi ki...

ben gittim bugün psikologmu ne meretse işte ona iki ilaç verdi ne boka yarar bilmiyorum dur adlarını yazam remeron vevenfecto depresif bozukluk varmış ben de. geberim gitsem daha iyi kurtulurum hiç olmazsa bu boktan gel gitlerden

goѕнєnιt dedi ki...

Tedavi için bi adım atman sevindirdi beni kedicik sana daha öncede söylemiştim psikiyatra git diye.Remeron uykusuzluk için verilen antidepresan ilk başlarda sersem gibi olursun ama vücut alışınca düzene girer.Rüyalarını hatırlamazsın ya da görmezsin hiç.Kabus dolu geceler geride kalır.Venfecto ise, depresyonda oluşan serotoninin hormonun düzensizliğini düzenli hale getiren bir ilaç.

Geberip gitme.
Depresyonun etkisiyle söylüyorsun bunları.
Depresyondan kurtul iyikide intihara kalkışmamışım diyeceksin.
Bende mani dönemimde öyle diyorum.
Sonra tekrar depresyona giriyorum.
Tekrar intihar düşünceleri.
Sonra tekrar mani.
Ruh halim hiç bir zaman ortada dengede değil.Normal insanlar üzüntü yaşarlar depresyona girebilirler ya da sevinirler.
Benim yaşadığım sevinç ya da üzüntü uç sınırlarda oluyor ne yazık ki..
Bi aşırı iniş bi aşırı çıkış.
Ben bipolar'ım.