8 Ekim 2009

İki Çarpı İki

8 Ekim 2009
Kadim dostum Emel'in muayenehanesine uğrayıp, bugün erken çıkıp birşeyler yapalım gazına getirmiş olup, randevulu hastalarının olduğunu ve ancak 6 gibi çıkabileceğini anladıktan sonra ortam ve koşullara uygun alternatifler üretmeye başlamıştım bile.
Tiyatroya gitmeye karar verdik.
Bugün gösterimde olan oyunlara bir göz attım ve devlet tiyatrolarında, konusunun; İki çift, iki ayrı ilişki, iktidar ve sevgi, evlilik ve monotonluk, aşk ve macera, kadın ve erkek, birey ve politika olduğu, İki çarpı iki'ye gitmeye karar verdik.
Saatide uygundu.
Ardından Cevahir B sahnesinde bilet kalıp kalmadığını öğrenmek adına telefon açıp hayal kırıklığına uğrayan ben, Emelle irtabata geçip bu hafta içinde o oyuna bilet alıp gideceğimizi planın iptal olmadığını sadece sarktığını söyledim.
Oda, planların altüst olmasıyla hayal kırıklığını uğramış bir ses tonu ile bu hafta içinde başka bir güne erteleyelim o zaman dedi.
Hem o gün için hastaya randevu vermem ve erken çıkarız dedi.
Onada banada uydu.
Gökten üç elma düştü.
İlki, günün geri kalanını hastalarıyla boğuşarak geçiren bir doktora
ikincisi, evde Antalya'dan gelen misafirini ağırlayan üniversite öğrencisine
Üçüncüsüde blog halkına.

Dikat et kafan yarılmasın okuyucu .
Milyonlarca kmden düşen elma onlarca tır çarpmış etkisi yaratır.
Biz önlemimizi adık.
Sende al.
Kondomlu yaşa.

0 Adet Geveze: