25 Ekim 2009

Kırmızı prezervatifli kız.

25 Ekim 2009
Klasik bir masalı modern bir hale çevirdim.
Başlık oldu sana kondom:D
Başlıksız yazı, kondomsuz bir penis gibidir.
Korunmasız sex tehlikelidir.Yeni bir canlı dünyaya getirme ihtimaliniz vardır.
Başlıksız bir yazdıda konudan konuya atlayıp yeni temalar yaratabilirsiniz.
Yukarıdaki başlık, kondom ve prezervatifte söz sanatları kullanılmıştır.
Mani ilacımı bırakmayı düşünüyorum.
Ben gayet iyiyim.
Ama 2 hafta sonra konrole gidicem, içmediğimi anlar mı acaba:S
Hiç olmadık bi zamanda olmadık bi yerde olmadık bir şekilde karşınıza mucizeler çıkar ya işte öyle oldu benimki.
Daha önceki bloglarımada bahsettiğim kadim dostum Emel'le inanılmaz deşarj olduk, son bir hafta içersinde.
Hayatın felsefesini çözdük.
Yetmedi sağlamasını yaptık.
Ve tabiki doğruydu.
Bir kaç kişi aşk-ı ilan edip beklenti içerisinde bulundular ama malesef hayal kırıklığına uğradılar.
Bu mani ilacı benim çılgınlıklarımı yok ediyor.
Kendimi çok yaşlı olgun hissediyorum.Çünkü uçuk olarak tabir edilen davranışlarımdan eser yok.
Manide artan cinsel istek, ilaçlarla kayboluyo lanD:
Aşırı güzelleştim bu ara
Ne giysem yakışıyor yahu.
Of midemde kuş sesleri ötüyor.
Acayip yetenekliyim bu sıralar okuyucu.
Gerçi her zaman öyleydim.
İtü'deki hocalardan tebrikler yağıyor.
Yeni dövme yaptırmayı düşünüyorum.
Göğüs ucuma yaptırdığım piercingin kenarlarında kabuklar oluşuyo arada.
İltihabik bir durum mu acaba?
Bence öyledir.
Acık yara.Vücudun kabul edemiyeceği bir metal parçası.
Cevabını bildiğim bir soruyu size niye soruyorsam.
Siz kimsiniz lan.
Popomun ortasından çıkan hava kabarcığı.
Kıskanmayı kesin artık.
Kötü düşüncelerinizi geri yolluyorum kıçınızla yer değiştirmiş olan beyninize.
Bağırsak beyinliler.
Beyin kıvrımlarınızdan çıkartabildiğiniz tek şey bok yığınları.

14 Adet Geveze:

goѕнєnιt dedi ki...

cat geldiysen üç kere masaya vur:D
ahwgha

VodviL dedi ki...

Goshe 15-16-17(bunların birinde kesin ama değişiyor işte) yaş travmasını tamamıyla atlatamamış gibisin, öyle bişiler seziyorum.

hadi hayırlısı xD

goѕнєnιt dedi ki...

Vodvil, yazımı yazarken ki ruh halimi buna bağlıyor olman, ve sadece bu yazımı genelleştirip bana tehşis koyman garip.
Ya da ben ima nı yanlış anladım.
Evet bir şeyleri atlatamadım belki.
Bu yüzden ilaç kullanıyorum.
Bipolar bozukluğu araştır önce.
Sonra gel yorum yaz.
Çünkü yorum yaptığın kişi manik -depresif.

Bide manik ve depresif'i ayrı anlamlarda kullananlarda var, bunlar beni deli ediyorlar.
Manik, depresif, takıntılı, vb. şeklinde tanımlıyorlar kendilerini.
Manik diyor kendine kişi, ya da depresif.Hareketliyim ama aynı zamanda stresliyim anlamı katmaya çalışıyor.
Manik, depresif, şeklinde cümle kurmayın.Kendi kendinize teşhisler koymayı bırakıp, tıbbi terimleri kafanıza göre kullanmayı kesin.
Bi insan ya maniktir, ya da depresif.
İkisi bir arada görülüyorsa zaten hastalık ayrı boyutlara kayıyor.
Bunu bilmeden kişi ruh halini anlatmak için tıbbi terimler kullanırsa böyle aptal konumlara düşmüş olur.
Oğlum,kızım, okuda gel.
Ezseydin?
E yeteri kadar ezdim.Tır geçti egonun üstünden farkedemedin mi?

VodviL dedi ki...

Blogundaki tüm yazıları okuyarak böyle bir teşhis koymam garip değilde normal gelmişti oysa bana.

Ha sende demişsin atlatamadığım için nanik depresif oldum deye.Normal olanı da bu olsa gerek.

Nanik depresifim deyen kafasına göre bayılır işi bitince ayılır bizim buralarda o nedenle bi alay var nanik depresiflere, doğrudur.

Nanik lafını çok nadir kullanıyorum, kullanmakta istiyorum ama lafı naniğe getiremiyorum pek. senin blogda kullanabiliyorum birtek o nedenle manik oldu nanik xD

goѕнєnιt dedi ki...

Oha hepsini mi okudun.Ben olsam üşenirdim:D
Hem niye alay ediyorsun benle nanik diye:D
Çok kırıldım sana:P
Trip:

VodviL dedi ki...

Okura kırılınmaz xD

kırılınmaz da ne demekse : )

goѕнєnιt dedi ki...

'Okura kırılma olmaz' desek algılamada yanılgıya düşüp, aslında yazdığın kelimenin doğru olduğu olgusunu kavrama sürecinde geçen zamanımızı boşa harcamamış olurduk.
Özetlersem; evet kırılınmaz doğru.Ama kırılma olmaz desen tereddütsüz algılardık:D

VodviL dedi ki...

hmmm xD

o zaman okura kırılınmaz xD

goѕнєnιt dedi ki...

İyi peki misafirperverlik damarım tuttu bugün:D Benim blogumda misafirsin senin dediğin olsun:D

misanthrope dedi ki...

Marla:
Prezervatif, neslimizin kristal ayakkabısı... Onu takıp bir yabancıyla karşılaşıyorsun. Bütün gece dans edip sonra atıyorsun...

not*: Hele ki kendilerini bir erkeğe sunuyorlarsa, karşı taraftan daha fazla ilgi ve sevgi beklerler doğal olarak.

sunmak mı??? kukunuz bukadar kıymetli yani desene :) kendinizi edilgen olarak görmenizden kaynaklanıyo sanırım bu durum...

goѕнєnιt dedi ki...

Toplumun tabuları arasında sıkışmış bir alanı gösteren pencerenin camından bakan, yaşadığımız ülkenin kadınlarının vajinalarındaki 1 damla kanı namus göstergesinin ilk ve tek maddesi olarak değerlendiren bir toplumun insanlarının yazdığı blogların arasındayız.
Kadını değersiz görmen malesef seninde o camın arkasından gizlenerek bakmaya çalışan küçük kafalardan biri olduğunun göstergesidir.
Evet, belki camı kırıp dışarı çıkmaya herkes cesaret edemez, dışarıdaki soğuk rüzgar ve hava şartlarına dayanamaz, camın iç kısmı kalabalıktır çünkü, toplumun çoğu ordadır, düşüncelerini savunan destekçilerinin olduğunu bilmenin dayanılmaz sıcaklığıyla yaşamak cezbeder insanı, çünkü herkes inançlıdır, müslümandır, din kadını 2. sınıf mahluk olarak nitelendirir.Dinin aptal getirilerinden bir tanesi bu namus, ve seks kavramıdır.
Ama bir tabunun destekçileri olmaktansa dışarı çıkıp gebermeyi tercih ederim.
Ve evet sunmak, ve evet kukumuz bu kadar kıymetli.

misanthrope dedi ki...

tebrik ediyorum.şimdi yazdıklarını bidaha oku bakalım. hemcinsini değersiz gören ve kompleks içindeki kim. yada neyse tamam haklısın...

goѕнєnιt dedi ki...

Kadınları mal olarak 2. sınıf insan olarak görüyorlar malesef!
Aynaya bakarsan ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksın aslında.
Sen dediğin için değil, zaten haklı olduğum için haklıyım ayrıca..

Barış dedi ki...

dini yerlerden çıktıktan sonra gördükleri başı açık kadınlardan sonra bile bi yerlerini kaşıdıkdan sonra o kadına dinsiz imansız diyip abdestlerinin bozulmaması için nefsine hakim olmak yerine kadınları kızları kapanması gerektiğini söyleyen yobazlarla doludur bu millet.

kadın kendini koruyamadığı savunamadığı için değersiz bi görevde gibi görünür aslında. feministliği kastetmiyorum karşısındakiler yobaz gerici olsa bile çağdaş olmayı kastediyorum.

bu arada kuku kullanabilene göre değerlidir ^^