1 Kasım 2009

Oku diye yalvardık sanki

1 Kasım 2009
Galiba bugün hakkımda yeni şeyler keşfettim, daha önce bakmadığım açılardan baktım bugün, bugün herşeye rağmen kendimi sevme yoluna ilk adımımı attım, kendimi doğrularımla yanlışlarımla eksiklerimle kabullenmeyi, kimsenin benden daha değerli olamayacağını öğrendim.
Günlerdir yazmıyorum..
Çok karmaşık şeyler yaşadım, ve paylaşmadım sizinle, istemedim beni bu kadar yılgın, bıkkın ve çökmüş görmenizi, beni sevmeyenlerin haz almasını istemedim durumumdan, son bi kaç gündür dibe vuruşlarımın orgazmıyla doydum.
Hayat bana dibe çöküşlerden sonra çıkışlarında olabileceğini öğretti, aslında defalarca yaşatmıştı bana bunu ama inanmak istememiştim, kendimi en kötüsüne endekslemiştim hep, ama baktım ki birbiri ardına geliyor bu değişim, iniş ve yükseliş..
işte şimdi sıçrayıştayım ben.Şimdi ise tek bildiğim, inişim çıkışım kadar ani ve kısa zamanda olmayacak.

İnsanın yaşıyla değil olgunluğu, yaşadıklarıyladır.
Ama yaşının fazlalığıyla doğru orantılı olarak, yaşanmışlıklarıda fazladır insanın.

Ve insan olgunluğa değer birşey yaşamamış olup, yaşlıda olabilir.
Ya da yaşı küçük olup, çok fazla olgunda olabilir.

Ve benim açımdan yaşı küçük olan birinin olgun olmaması , yaşının fazlalığı gereği olgunluğunun da fazla olduğu düşünülen insanın aslında hayatına hiç bir şey katmaması ve aslında olgun olmayan nitelikte biriyle eşittir.

Neticede ben 1 gün daha olgunlaştım.
Unutmadan, herşeyiçinteşekkürlerstummscream.

1 Adet Geveze:

StummScream dedi ki...

Ben bir şey yapmadım. Sadece kendi içinde ki yaşamı farkettin.