30 Ocak 2010

4T= Tepersen, Tapılırsın. Taparsan, Tepilirsin.

30 Ocak 2010
Yarın okula uğramam gerek, sabahın köründe kalkıcam yalnız benim uykum yok.
Emeli çok özledim yarın yanına urayacağım okula gitmeden önce bir göreyim hasret gidereyim.
Ne kadar görsemde ben bu hatuna doymam arkadaş.
Okuldan sonra, meçhul biriyle görüşme yapabilirim.
Aklıma gelmişken, arada sırada gelen dss* ataklarım yüzünden başlamadan biten bi ilişkim oldu.
Dss*nin baskın kişiliğine duyduğum özlem ister istemez aklıma geldi.Çünkü şimdiki partnerimi kendine güvensiz buluyorum.Kendine güvenmediği için bana yasaklar ve sınırlamalar getiriyor.
Elinden gelse çevremdeki erkek sinekleri bile yok edicek arkadaş, ama ben bu triplere gelemiyorum.
İnsanın her ne olursa olsun bu kadar boğmaz kardeşim.
İçinde fırtınalar kopsa bile belli etmez.
Çok fazla ilgi beni kaçırdı anlayacağınız.
Kötü biri değil asla, sadece ben fazla sahteliğe alıştım galiba.
Havalı kişiliklerin soğuk ve yapay davranışlarına, ego tatmini yapmak için karşındakini ezme çabalarına o kadar alıştımki, onun duygularını çekinmeden olduğu gibi ifade etmesi bana çok garip geldi.
Belkide gereğinden fazla duygusuz insanlarla takıldım.Duygularını kendilerini olduğu gibi ifade eden, hava atma ihtiyacı güdmeyen insanları artık normal bulmuyorum.
Sanırım bende diğerleri gibi oldum.
Bu benim adıma çok acı aslında blog halkı.
İyi olmalıydım ben, onlara benzememeliydim, idealisttim insan ilişkilerimde.
Ama onlarla yaşamak benide onlara benzetti sanırım bugün materyalistliğin o derin karanlık ve soğuk çukuruna adım attığımı anladım.

10 Adet Geveze:

soloman dedi ki...

benimle evlenirmisin:P :)

goѕнєnιt dedi ki...

Ayrılmamız için gün mü sayıyodun ne:D

soloman dedi ki...

evet 4 gözle bekliyordm böyle bi yazı :P aslında evlencegini biliyorm da hani maksat formalite olsun :D

goѕнєnιt dedi ki...

Yanlış biliyomuşsun be solomancığım:D

soloman dedi ki...

anlıyorm naza çekion kendini tabi o da bi düşüncedir . Yapılmasi gereken bişydir o konuda da sorun yok :P ama fazla zorlama kaçırırım bak :P :)))

soloman dedi ki...

P.S. sebnem ferahın solo gitaristinin artık kim oldugunu biliyorum.


Metin Türkcan (d. 03 Şubat 1971) Türk müzisyen, solo elektro gitaristi.

3 Şubat 1971 Karabük doğumludur. İlk ve ortaokulu Karabük'te, ortaokul 3. sınıfı Kadıköy Anadolu Lisesi'nde okudu. İstanbul Üniversitesi Dericilik Bölümü 2. sınıftan ayrıldı.

Aşağıdaki gruplarda gitarist olarak görev almıştır.

* Metafor
* Disgrace
* Cheeroke
* Mezarkabul (Pentagram)
* Ogün Sanlısoy
* Şebnem Ferah
* Ayrıca, Umut Kuzey'in "Duvardaki Resimler" isimli albümünde müzik yönetmenligi ve Buz isimli rock müzik grubunda kısa süreli gitaristlik yapmıştır.

2008 yılı sonunda www.benimlecalarmisin.com isimli bir internet sitesi açarak, yeni grubu için bas gitarist ve davulcu arayışına giren gitarist, elemeler sonucunda seçilen Ozan Demir (davul) ve Berkhan Ay (bas gitar) ile kurduğu Metoboy grubu ile yeni projelerine hazırlanıyor. Ve halen Pentagram ve Şebnem Ferah ile çalışmaya devam ediyor.

Hich dedi ki...

ya bu kural hiç mi değişmez! daha dün yaşadım bende. bıktım walla.

goѕнєnιt dedi ki...

İnsanlar özbenliklerinden, güdülerinden, dürtülerinden arınmadığı sürece bu böyle devam eder.Ki buda imkansız görünüyor.
Çünkü beyin kimyamız buna kodlanmış hich.

Adsız dedi ki...

gosh, seni teperim. insan tepilmekten zevk almalı ama bunun farkında olmamalı. yoksa kolpadan teperim seni anlamaz jelibon barbie kıvamına gelirsin. Ken'in özenle çizilmiş kasları gözlerine peçe olur ağzına burnuna değil. wayfarer kas modeli ya da. warhol'un gördüğü belki de bu.

neyse anlatabildim mi bilmiyorum ama.
dur bakalım tahmin et.

deniz.

éLLa Çiça dedi ki...

hayatin acimasiz gercekleri iste, yapicak bi sey yok.