21 Ocak 2010

Beynim bana nasıl oyun oynuyor?

21 Ocak 2010
Bütün günü sedye tepesinde uyuyarak, kusarak iğne ve serum yiyerek geçirmek.

Gerisi gereksiz.
Yazmıştım.
Okuyanlar okudu.
Okumayanların bilmesinede gerek yok.
Ben hayatımdan çıkardım bu bölümü.
Bu günü..




17 Adet Geveze:

soloman dedi ki...

insan parti yapar da haber vermez mi:) bidahaki sefer söyle bende katiliyim sana bakalim ne kadar etkili olcak.

goѕнєnιt dedi ki...

Ortada parti yoktu dostum.
İnan hiç zevkli değil, katılmak isteyeceğin bi durum yok ortada.
Nasıl bir perspektiftir ki insan bu durumu eğelence olarak algılar?
Beyin yanılgılarımla savaşmaya gidiyorum.Bir kaç kalkan ve kılıç aldım yanıma fazladan.Bana şans dileyin.

soloman dedi ki...

eglence olarak algilamak denemez buna. Buna sadece hiçbir şekilde mantikli bi yanı olmadiğı denebilir.
Ne düşündün ki ya da nne olmasini bekledin ki .

goѕнєnιt dedi ki...

beynim bana oyun oynadı.
bilinçaltımın istediği şeyi yaptım farkında olmadan.
amacım farklı olsa bile beynim koşullanmış olarak açığımı kolladı.
ve güm.
idrak edemedim zarar geliceğini o an.
iyileşmek istedim.
içtim, içtim, ve içtim
Soluğu hastanede aldım.
Ben kendimden korkmaya başladım.
Beynime hükmedememekten ürkütüyo.
Ya daha sonra başka bir oyuna daha gelirsem?

soloman dedi ki...

bunun çözümünü sana anlattim mailde benim anlattigim da bi çözüm yolu olabilir.

goѕнєnιt dedi ki...

başka hayatlardan ben sorumlu değilim.dünyanın adaletsizliklerini üzerime yükleyemezsin.
kendi çöplüğümde boğuluyorum ben.
beni başkalarıyla kıyaslamaktan vazgeç başkalarının problemlerini benimkilerle karşılaştırma.sana bu hakkı kimse vermiyor.yazımı halka açık olması senin bu sınırı aşmana sebebiyet vermesin.
beni tanımıyorsun bile ne yaşadığımı nerden bileceksin.
ölmek için içmediğimi söyledim.
ama algılayamadın sanırım.
tekrar tekrar oku algıla öyle gel.
yazımdaki ince nüanslara dikat ederek.

goѕнєnιt dedi ki...

Gereksiz insanlar gereksiz yorumlar temizleme mekanizmasını devreye soktum.
İsmini kimliğini hayatını vermeyen, kendini bi halt sanıp aslında hiç bi bokun mercimeği olmayan nicki gibi adsız sıfatsız varlıkların yorumlara ihtiyacım yok.
Adsızların terapi salonu değil burası, gidiniz ve rahatsızlıklarınızı psikiyatriste anlatınız.
Ben bu blogu kendim için yazıyorum.
Burası benim.
Beğenmiyosan defol kardeşim.
Sana buraya yorum yapma hakkını vermiyorum.

Adsız dedi ki...

vuhuhu çok sinirlisin ergen havucum!

goѕнєnιt dedi ki...

öyle adsız embriyom.

goѕнєnιt dedi ki...

sen bokumu ye :D

Adsız dedi ki...

bak bak bakk çakması olduğu isimlerin yazılı olduğu commentleri de siliyor hele. bir de bokumu ye demeyi de öğrenmiş. aferin kız sana, bak ne güzel lafı koydun sempatik bir şekilde. nasıl da yüzünü güldürdüm. kadınlarla uğraşmaya bayılıyorum komplekslerinden ötürü

goѕнєnιt dedi ki...

dostum teşhis ne senin ya?
bipo1 misin nesin

Adsız dedi ki...

yok bebeğim çok şükür bir hastalığım yok.

goѕнєnιt dedi ki...

Öyle görünüyor.
Sanki bir bir bipolar edasıyla ilgin alakan olmadığı konularda rahatlıkla takılıp yorum söyleme hakkını kendinde bulabiliyorsun.
Git bi görün.
Bu bir atak olmasın sakın

Adsız dedi ki...

teşhis koyup alttan laf sokan şirin hanım. sağlığım yerinde zihnim okyanus kadar rahat. sen beni düşünme minik e.wurtzel'ım. iste doktora da giderim. olmadı ergenliğime döner intihar da ederim ulen! laylay lom galiba sana göre sevmeler hopaşinanay galiba sana göre sevilmeler.

Hich dedi ki...

yan etkisi intihar olan ilaçlar ah! bo bok hiç çıkmıyacak içinden biliyorsun değil mi? sadece yönetmeyi bileceksin :/

éLLa Çiça dedi ki...

bundan bi kac ay önce ayni durumu yasadim, berbat bi duygu. hele bi de vucut bi sure sora tuz ve su kaybedince kasiliyorsun ya felc olur gibi dehset bi sey :/ hatirlamak bile istemiyorum