28 Ocak 2010

Egoistan

28 Ocak 2010
Teknesinde düzenlediği doğum günü partisinde kızların ilgi odağı olan lise öğrencisi ve onun zenginliği, ihtişamına sahip olmak, onu elde etmek isteyen 'o anlık sevgili' çocuğu öpmeye kalkmıştır.
Niyeti sevişmektir.
Çocuğun egosu o kadar tavandır ki kızı iter.
Kız afallar ve dumura döner.
Hani normal bir Türk genci olsa direk kıza yapışır kıza diliyle tecavüz eder, ama adam o safhaları çoktan aşmıştır, her neyse..
Aradan zaman geçer çocuk artık üniverstelidir.
Bunu stüdyoda yaptığımız prova arasında kızla dalga geçerek matah birşey yapmışcasına anlatır.
Çocuk doyumsuz.Neye elini atsa sahip olabiliyor.Ve bu yüzden hiç bir şey ona zevk vermiyor.
Aslında çok yazık.
Tatminkarlığı bilmemesi..
Hırslarına yenilmesi.
Aptal kolej öğrencilerinin, aptal ego yarışlarıyla mal varlıklarını kıyaslamaktan zevk alan, sürekli birbirlerini aşağılayan, 'kanka' dediği kişiyle bile aralarında bir yarış olan aslında egolarının esiri gerçek sevgi nedir bilmeden yetişen bir gençlikten söz ediyorum.
Çevre derdinde, hava derdinde.Aslında sahip olamadıkları ilgiyi böyle aptalca davranarak kazanacaklarını sanıyorlar.Yükseldikçe diğer yamyamların hedefi haline geliyor, hasetlerinden çatlayacak olanlar dedikodu krizine girip onları kötüleyerek kendilerini birazda olsa rahatlatıyor, ve ona rağmen kişinin çevresinden ayrılmak istemiyor, çünkü kişi onlara sükse sağlıyor.Bu insanlar o kişiden hakaret yeselerde, kişiyi öpüp başlarına koyuyorlar.
Ama kişi boşda değil.
Yabancı dil, bir kaç enstürman çalabilme yeteneği, fit bir vücut.
Lisedeyken altına çekilmiş jeep.
Yurd dışı seyahatleri.
Görmüş geçirmişlik.
Laf ebeliğine müsait bir çene
Full özgüven.
Evinde emirler yağdırıp özel şöförle seyahat eden.
Otobüse binmek nedir bilmeyen
Hatta insanın cebinde parası olmaması nedir algıyayamayan.?
Bunu çok ciddi söylüyorum.
Hayatında hiç böyle birşey yaşamamış, çevresinde görmemiş, sokaktaki halktan farklı bir boyutta yaşayan insan örneği bu bahsettiğim kişi.
Hiç bir şey için kendini yormayan bir tip.
Aileler kendilerine ve çevreye zararlı nesiller yetiştiriyor.
Bu ne aşırılık?
Bloglarda gezinirken bir blogger kardeşimin kolej öğrencilerinden bahsettiğini okumamla tepemin atması bir oldu ve soluğu burda aldım sayın blog halkı.
Bende kolej mevzunuyum ama yuh nedir bu ego kardeşim.
Bir zamanlar saflık vardı abi.
Ben o saf nesilin çocuğuyum sanırım.

5 Adet Geveze:

soloman dedi ki...

bu konuda çocuklarda suç aramak biraz yanlş sanki goshenit :)

goѕнєnιt dedi ki...

solomancığım ben durumun vaziyetini anlatabilmek için çocuklardan örnek verdim.
Hatanın ailede olduğuna yukarıda değinmiştim zaten, bkz:'Aileler kendilerine ve çevreye zararlı nesiller yetiştiriyor.
Bu ne aşırılık?'
Ben başımdan geçen trajediyi anlattım sadece:)

soloman dedi ki...

hmm anladim kusura bakma benim dikkatsizligim.Ki ben bu konuda bişyler söylemem gerekirse benim de başımdan böyle bişy geçti üniversiteye geldigimde yurda kaydetmişler sonra yurda gittim iki gün sonra eve çıkacam ben dedim hemen evet dediler tek başıma eve çıktım ki ben onlara okulu bırakirim felan demiştim . ne yani babam deseydi kal lan eşşek herif yurtta okulu birakip gidecekmiydim hayir. He o zamandan bu zamana çok şey deişti belki ama bi çok şeyin başında ailelerin sorumsuzlukları var. hırsla ve gösterişle gelişen dünyada bunun da deişicegini düşünmüyorum.

Hich dedi ki...

+1

Adsız dedi ki...

'Eğitim ailede başlar' sözünün örnekli bir özetini yapmışsın goѕнєnιt ;)