2 Şubat 2010

Uyuryazar.

2 Şubat 2010
Ders seçimi için bugün öğle sularında okula urayacağım.
Danışman hocamın mal olması tamamen benim talihsizliğim sanırım.
Amfimin devreleri paslanıcak diye korkuyorum, elime uzun zamandır gitarı almadım.Piyanoda çalışmıyorum.Hevesim yok sanki.Zaman dursa, benim toparlanmamı beklese, ben kendimde hayata katılıcak enerjiyi bulunca tekrar devam etse ah ne iyi olurdu blog halkı.
Ama ben toparlanana kadar zaman ilerlemiş iş işten geçmiş, yerime getirmem gereken sorumlulukları getirmemiş ve eli boş bir şekilde yaşamaya devam etmek mecburiyeti içerisinde buluyorum kendimi.
İstiyorum yapmak, kendimi geliştirmek, işimde iyi olmak.Ama bunun için tüm enerjimi kaybetmiş gibiyim şuan.
Çaba göstermeden de bir şeye ulaşılmaz.
Bunun çok iyi farkında olmama rağmen son zamanlarda tek yaptığım, bütün gün uyumak.
Yemek yemek.
Uyumak.
Çok uyumama rağmen kendimi yorgun hissetmek.
Ve yine uyumak yorgunluğu atma çabasıyla...
Ama atılan hiç bir şey olmadan devam etmek yaşamaya.
Kendime gelmem lazım.
Acilen!

1 Adet Geveze:

Adsız dedi ki...

Herşey senin elinde düzensiz ve saçma bir yaşamı bırakmak