13 Kasım 2009

Çektir git.

13 Kasım 2009
Ataklarım beni çıldırtacak!
İntihar düşüncelerimi, elinde sopa, kafamdan kovalamakla meşgul ettiğim beyin loblarımın artık serbest kalmasını ve özgürlüğe kavuşmasını o kadar istiyorum ki anlatamam.
Vize haftası.
Depresyonun dibindeyim.
Değil derslere bakmak yataktan çıkmak bile gelmiyor içimden.
Ağlamaktan yoruldum.
Sese ve gürültüye aşırı hassaslaştım, kalp atışlarım hızlanıyor ve nefes alamıyorum adeta boğuluyorum.Bazen kendi çıkardığım sese bile sıçradığım oluyor.[Örn:tabağı masaya koyarken]
Bazen farkında olmadan konuşuyorum, sövüyorum bir şeylere, kendi bağırtımı yüksek sesle duyduktan sonra 'Ne yapıyorum ben!' diyorum.
Bağırtılarıma çoğu zaman engel olamıyorum.
Ama içimdeki ses istemsiz bir şekilde dışarıya bir haykırış olarak çıkıyor, insanlar sohbet ederken, birden geçmişe dalıp bir şey hatırlayıp sesli bir şekilde bağırıyorum.
Ve insanlar dumur oluyor anında.
Deli mi lan bu kendi kendine konuşuyor tarzında iç geçiriyorlar biliyorum.
Evet deliyim.
Benim stresli ortamlardan uzak kalmam lazım.
Günlerdir bilgisayarı bile açmıyorum.
Telefonumu aylardır elime bile aldığım yok zaten..
Mani atağımı yaşarken ilgilendiğim kişiler mail atmış bana, messenger'dan niye sildin beni diye.
Çevrimiçi göremeyince tribe girdi herhalde.
Hani takılıcaktık falan muhabbetine girmiş mailde birisi.
Kimseyle görüşmek istemiyorum.
İnsanlardan uzak kalmaya ihtiyacım var.
İlaçlarımın dozunun ayarlanmaya ihtiyacı var.
Psikiyatristim de özlemiştir beni.
Özlemini gidermek gerek.

6 Adet Geveze:

leithygurumi dedi ki...

bazı günlerde insanlardan ben nefret ediyorum ve bazı dönemlerde insanlar benden nefret ediyor. gel gitlerden çok sıkıldım. insanların psikopat damgasını hiçbir boku bilmeden yapıştırmasından bıktım ondan da geçtim ergenlik buhranlarını atlatamamışsın daha dediler ya artık yüreğim hiç gam yemez.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

arada insan kendinden bile nefret edebiliyor bırak diğer insanları çekebilsin..umarım tez zamanda çıkarsın bunalımlardan..

goѕнєnιt dedi ki...

İyi dileklerin için teşekkürler ayşa.

goѕнєnιt dedi ki...

Kedi, Türkiyede yaşıyoruz ve psikolojik rahatsızlıkları normal olarak nitelendirmekten aciz bir toplumda olduğumuz gerçeğini ben artık yıllar önce kabullendim.
İnsanları değiştirmeye çalışmıyorum artık.
Kelimeler çok fazla kullanıldığı zaman anlamlarını yitirirlermiş.
Herkesin dilinde pelesenk.
Ama olsun yinede söyleyeyim.
Halkımız cahil.
Bunlara laf anlatmaya çalışmak zaman kaybı geliyor bana..

Barış dedi ki...

sen bir deli olsan bile bu onların akıllı olduğunu göstermiyor ki (:

halkın gözündeki at gözlükleri yüzünden herşeye düz baktıkca cahil olmaya devam edicek aslında.Hani düz bakıyorlar diye ota boka düz mantık yürüterek kendilerini bir bok sanıyorlarya en sinir olunan şey aslında odur.O insanların başkalarının görünüşüne düşüncelerine rahatsızlıklarına o düz mantıkla uydurdukları saçma sözlerle karşısındakini küçük görme istediği aslında ne bok olduklarını gösteriyor zaten..

goѕнєnιt dedi ki...

Alında hepsi ego problemi yaşayan cahil yaratıkların ta kendisi.
Hasta olduğunun farkında olamamak ne acı!