23 Kasım 2009

Ağzı bozuk blog.

23 Kasım 2009
Sizin topunuzun kafasına vurup beyninizi kıçınızdan dışkı niyetine çıkarmak lazım.Zaten bi işe yaradığı yok.

9 Adet Geveze:

leithygurumi dedi ki...

pöykür yavrum rahatla

Adsız dedi ki...

Bir de nedenini yazsan hak vereceğim büyük ihtimalle ama böyle olunca çok kalbim kırılıyor hani,olmuyor lütfen.

soloman dedi ki...

merhabalar. burdan yazmanin ne kadar dogru oldugu hakkında bi fikrim yok ama burdan yazmaktan başka bi çare yok gibiydi ben uzun zamandir sizi takip ediyorum ve sizinle tanışmak istiyorum. Bu da ilan-ı arakadaşlık teklifidir.

goѕнєnιt dedi ki...

Süper bi terapi cat

goѕнєnιt dedi ki...

Adsız okuyucum, üzerine alınması gerekenler alındı, sen yorma benim güzel bloglarımla meşgul ettiğin beynini.=)

goѕнєnιt dedi ki...

Soloman demekki iyi takip etmiyormuşsun, daha önceki bloglarımda bana ulaşmanız için mail adresimi vermiştim.
Arkadaş olmak ımm.
Herkes bu mertebeye erişemez ama bakalım.

soloman dedi ki...

yok buldm mail adresinizi de size sormadan eklemek istemedim.

ömer arslan dedi ki...

lan saloman, bişe yapmak istiyosan yap, kasma. böle yaparak itici olursun. kibar masum ayakları yapma bu kıza.

öCüKk dedi ki...

puha, evt ben de istiyorum bazen buna benzer şeyler yapmayı .D