20 Aralık 2009

Geldim

20 Aralık 2009
*Yılbaşı için konservatuvardaki arkadaşlarımla, Etilerde bi mekanda sahne alma ya da ailecek tanrıların dağı Olympos'ta eğlenme fikri arasında gidip gelmekteyim.
*Saçlarıma perma yaptırdım.(Gelen tepkiler yakıştığını doğrular nitelikteydi.)
*Depresif atağımı yaşıyorum son zamanlarda.
*Bu hafta içinde üç roman bitirdim.
*Çok Ateşli(!) bir doğum günüde katıldım.
*Bolca alışveriş yaptım.
*Benim için değerli olan birini, koluna başka bi x şahısını almış gezerken gördüm, kendimi aldatılmış sırtımdan vurulmuş hissettim.

*İstiklal caddesi, tiner çeken çocukların delikanlı çığlıkları, farklı yüzler farklı hayatlar boş bakışlar, ergen olup değişik tadlar deneme isteği taşkınlık, ilk bar deneyimi, bakire dudaklardan öksürükle çıkan sigara dumanı , intihar öncesi yalnızlığını bir kez daha hissetmek, belki bi kaç içki ve ilaç almak hedefi gerçekleştirmek adına, ıslak sokaklarda soğuk dumanlar, yanan bacalar görüp sokakta üşümek, yalnızlığın üşütmesi, tecavüze uğramak, körkütük sarhoş olup ona* benzettiğin biriyle sürüklenmek pişmanlığa, bulanık beyin, umursamaz tavırlar ve gecesinde tanımadığın kokuyu koklamak, uyandığında yatağın öbür tarafında... Altın vuruş, sessiz ve derinden çürüyen şehrin uğultusu, amaçlısızlık, beyaz çarşaf üstünde hayvan heriflerin inlemeleri, yıkanan çarşaf gibi çıkar mı üzerinden lekesi?

1 Adet Geveze:

Barış dedi ki...

sen bu yazıyı yazarken ben olimposdaydım :D açıkcası ailecek gideceksen pek değil hiç tavsiye etmem.Arkadaşlarla ağaç evde kaldık sohbeti eğlencesi içkisi sigarası keyifi güzel oluyor ama ailecek sadece gezmek amaçlı gideceksen pek bi sikko yılbaşı olur benden demesi.